Клієнтам з України надається можливість співпраці з нашою компанією по системі дропшиппінг. Співпраця передбачає вашу роботу як посередника між виробником (імпортером) і покупцем, і ваш заробіток становить різницю між цінами, за якими ви замовили товари у нас, і цінами, за якими продали кінцевому покупцеві. При цьому ваші покупці можуть територіально перебувати в різних містах, а вам не потрібно турбуватися про доставку: відвантаження замовлень здійснює компанія-постачальник. Це значно прискорює процес доставки і підвищує якість сервісу, гарантує більше число позитивних відгуків, а отже - число задоволених клієнтів.
Дропшиппінг - принцип роботи
• Ви розміщуєте на своєму сайті (соцмережах) наші товари.
• У Вас роблять замовлення, ми самі відправляємо товар безпосередньо вашому клієнтові, ви отримуєте прибуток. Ніяких вкладень з Вашого боку.
• По суті, ви посередник, якому не потрібно закуповувати, зберігати і транспортувати товар.
• Фіксована роздрібна ціна вказана у нас на сайті - siker.com.ua
• У себе Ви можете встановлювати будь-яку ціну, тільки не нижче нашої роздрібної.
• Розмір знижки - уточнюється при запиті
• Після оплати замовлення прохання відразу повідомити на пошту info@siker.com
• Ваше замовлення буде оброблено і відправлено протягом 1-2 днів (зазвичай час відвантаження замовлення
відбувається протягом 24 годин) з моменту замовлення.
• За доставку платить одержувач, у разі браку та обміну з нашої вини за доставку платимо ми. Фото браку обов'язково.
• У разі, якщо одержувач не забрав вчасно посилку, вартість доставки в обидві сторони оплачує дропшипер.
• Ми відправляємо посилки кожного дня, крім неділі та вихідних днів.
• Для того, щоб ви отримали своє замовлення саме в тому вигляді, в якому ви цього хочете, будь ласка, зверніть увагу:
Замовлення надсилайте на пошту - info@siker.com
Приклад оформлення замовлення:
1. Назва товару, артикул
2. Одержувач - клієнт
3. П.І.Б, телефон, місто, кур'єрська служба, номер складу
4. Ціна для покупця
* Для того, щоб уникнути непорозумінь, наполегливо просимо при отриманні товару перевіряти чемодан на наявність пошкоджень чи браків, і якщо такі є, відмовлятися від товару у відділенні кур'єрської служби.
* З правилами обміну та повернення товару ви можете ознайомитися у нас на сайті за посиланням Умови повернення товару